Selasa, 16 Julai 2013

Dunia Baru di KMK

Assalamualaikum dan salam ramadan everyone..

        oke..sekarang dah pukul 1.38 pagi tapy mata aku still dok bulat and segar bugar lagy..tak tahu nak buat apa..study...???da pagi woii..otak pun tak dapat digest maklumat..*aku malas sebenarnye..

Pasai tajuk kat atas tu..Sebenarnya aku masuk matrikulasi sekarang ni..and sekarang ni memey kat matrik lar..Kolej Matrikulasi Kedah..aku sementara jer kat sini..pasai aku sebenarnye dapat Kolej Matrikulasi Kelantan..tapi kolej tak siap agy..so,menumpang lar kat sinie..sobs..sobs...nasib baik lar kmk terima aku..*pasrah

Ramai orang cakap matrik nie susah..aku still baru lagy kat sinie..tak rase susah dia agy..our UPS after raye taw..on the fifth raya i think..so,tahun ny budak-budak matrik jgn feeling raya terlebih sgt..ingat UPS..

Kehidupan baru kat sini..erm,,boleh lar..not bad..aku suka dok sinie..senang nak belaja..kwn-kawan sume hebat-hebat..roomate yang super duper awesome..classmates yang gila-gila,sporting..pensyarah pun oke..makanan pun best taw..sume ada kat sinie..kalau nak taw,kmk ny dekat jer ngn pekan Changlun..nek teksi 5 minit pown da sampai..memang dekat lar...bg aku complete lar kat sini..sapa yg dok kat kmk ny yg dok merungut tak tentu pasai tu,meh sini aku tarik telinga sikit..tak bersyukur..aku sentiasa percaya apa yang Allah aturkan untuk kita adalah yang terbaik dan ada hikmah disebaliknya..mungkin kita akan mengalami pengalaman yang tak terdapat di tempat lain..Pengalaman kan mematangkan diri..experience also is the best teacher...entah lar kenapa aku cakap pasai pengalaman..tapi,dok sini memey aku dapat macam-macam pengalaman..

okie...done with the talk..layan gambo noh..*suke betul aku jadi model..



kanan sekali..mimi..tengah ecah..hujung..super duper cute person ever..aku lar tu..haha
once again..kiri korang-->super super cute person ever aka myself...*jgn muntah...
kanan korang--->anak mami...penang mali..aliya
classmate jgk...
yg wat peace tu--->cute person ever..aka myself
yg cover cun dpn org wt peace aka aku tu aliya jugak..tapy dia aliya nabila aka sunbear..pening tak ayat aku..???

classmate jgk..Khadijah yg comey..

last but not least...

amek lar gamba cute person ever ny...haha...kat klinik ny ..nga tunggu giliran nak amek ubat..kenape aku g klinik,???hanya jail partner aku aka sunbear je tw..haha


p/s:selamat menyambut ramdan al-mubarak everyone..puasa jgn tak puasa...terawih jgn lupa.yg pling penting niat puasa..lau tak niat..cmner nak pose kn..


bubye..!




Tiada ulasan:

Catat Ulasan